REGULAMIN REZERWACJI WIZYT
DEFINICJE
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi.
- Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w Świadczonych Usługach niniejszego Regulaminu.
- Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w Rezerwacji Wizyt niniejszego Regulaminu.
- Pracownik – oznacza osobę wykształconą, odpowiednio przeszkoloną w charakterze odpowiadającym jego stanowisku i wykonującą zabiegi z zakresu usług świadczonych w Gabinecie oraz osoba wykonująca zadania administracyjne Gabinetu.
- Usługodawca – oznacza:
Weronikę Sławomirę Kononowicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą WSK Gabinet Kosmetologii Komplementarnej – Weronika Kononowicz, pod adresem ul. 1 Maja 27, gabinet nr 4, 42-217 Częstochowa, NIP: 5732931640, REGON: 520734969, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: biuro@wskgabinet.pl oraz kontakt@wskgabinet.pl, numer telefonu: (+48) 503-462-372.
- Strona – oznacza stronę internetową Gabinetu: wskgabinet.pl
REZERWACJA WIZYT
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem serwisu internetowego Booksy.
- Zakres pytań zadawanych przez Pracownika lub serwis Booksy powinien dotyczyć obszaru pozwalającego na dokonanie rezerwacji tj. imię i nazwisko, nr telefonu klienta oraz adres poczty elektronicznej. Pracownik powinien zwrócić szczególną uwagę na prawo klienta do prywatności i nierozpowszechniania informacji dotyczących jego stanu zdrowia, ewentualnej choroby i problemach, jakie są z nią związane. W szczególności obowiązek ten obejmuje odebranie od klienta informacji umożliwiających rejestrację, w tym danych osobowych, czy też informacji o umawianym zabiegu, w taki sposób, aby do minimum ograniczyć możliwość zapoznania się z tymi informacjami przez osoby do tego niepowołane.
- Dzień przed wizytą Gabinet wysyła wiadomości sms z prośbą o potwierdzenie wizyty na numer Klienta podany podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku braku odpowiedzi na pierwszą wiadomość Gabinet wysyła kolejną wiadomość przypominającą z prośbą o potwierdzenie.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty Klienta, jeśli ten nie potwierdzi wizyty do godz. 17.00 na wysłane przez Gabinet wcześniejsze wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do poproszenia Klienta w trakcie dokonywania rezerwacji o dokonanie przedpłaty zadatku w wysokości 50 zł, zwanego dalej „Zadatkiem”, przed wykonaniem usługi w Gabinecie. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadkach określonych w pkt 4 i 7 niniejszego Regulaminu – rezerwacji wizyt.
- W przypadku Klientów, którzy dokonują samodzielnie rezerwacji wizyty przez internetowy system Booksy, Zadatek jest automatycznie pobierany w wysokości 30% od ceny Zabiegu, w chwili dokonania rezerwacji. Zadatek jest pobierany tylko przy umówieniu się na pierwszą wizytę.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 48 godzin przed jego rozpoczęciem, który umożliwiłby Gabinetowi udzielenie w odwołanym terminie wizyty lub usługi świadczenia innemu klientowi oczekującemu na swoją kolej, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku, na poczet świadczenia usług kosmetycznych i kosmetologicznych, które Gabinet było w gotowości mu świadczyć.
- Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadkach kiedy Klient:
- Notorycznie tj. co najmniej 3 razy spóźnia się na umówioną wizytę,
- Odwołuje wizyty dzień wcześniej lub tego samego dnia,
- Nie przychodzi na umówione wizyty,
- Jest nowym klientem,
- Często tj. co najmniej 3 razy przekłada terminy wizyt,
- Rezerwuje dwie (lub więcej) godziny zabiegowe,
- Umawia wizytę w godzinach wieczornych tj. od godziny 16.00
- Chce umówić wizytę do Pracownika, który ze względu na ogromne obłożenie swojego grafiku nie może sobie pozwolić na odwołanie wizyty przez Klienta.
9. Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Gabinecie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin bez możliwości jego odwołania.
10. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
11. W przypadku uznania przez Pracownika występowania przeciwwskazań do zabiegu, Zabieg zostaje odwołany dla dobra Klienta (to okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności), a Zadatek zostaje zwrócony.
12. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 48 godzin przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny do 50% wyższej, jeżeli Klient nie uiścił wcześniej Zadatku.
13. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
14. Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
SPÓŹNIENIA
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Gabinecie Klient powinien stawić się w Gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 20 minutowym.
- Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym terminie w niniejszym regulaminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w pkt 4 niniejszego Regulaminu – Rezerwacja Wizyt.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Gabinetu.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.